Antybiotyki i sulfonamidy

November 17th, 2018

We wszystkich jednak wypadkach przerostu migdałków podniebiennych u dzieci, w których oprócz przerostu stwierdzamy oznaki częstych stanów zapalnych lub w których migdałki były przyczyną powstawania innych chorób, jak: zapalenie stawów, zapalenie wsierdzia, zapalenie nerek itp. , należy bezzwłocznie wykonać wyłuszczenie migdałków. Wyczekujące stanowisko w takich przypadkach niektórych lekarzy-praktyków lub lekarzy chorób dziecięcych jest nieusprawiedliwione nawet w dobie dzisiejszej, kiedy rozporządzamy antybiotykami. Antybiotyki i sulfonamidy działają na stany zapalne ostre i zaostrzone, lecz nie działają na przewlekłe i nie zapobiegają nawrotom ostrych stanów zapalnych. Nie wpływają one też w zupełności na zmniejszenie przerostu migdałków. Są też czynione próby leczenia przerostu migdałków naświetleniami promieniami Roentgena i prądem. [podobne: baclofen alkoholizm, zespoły genetyczne u dzieci, przychodnia reymonta ]

Powiązane tematy z artykułem: baclofen alkoholizm przychodnia reymonta zespoły genetyczne u dzieci