Przerywany w porównaniu z ciągłym niedoborem androgenów w raku prostaty AD 7

September 11th, 2018

Stan sprawności wynoszący 0 oznacza, że pacjent jest w pełni aktywny i jest w stanie wykonywać wszystkie czynności z predisease bez ograniczeń; 1, że pacjent jest ambulatoryjny, ale ogranicza się do lekkiej pracy; i 2, że pacjent jest ambulatoryjny i zdolny do samodzielnej opieki i jest w stanie i jest ponad 50% godzin czuwania, ale nie jest w stanie wykonywać żadnych czynności w pracy. Rasa została zgłoszona przez siebie. PSA oznacza antygen swoisty dla gruczołu krokowego. Analiza post hoc wykazała, że ogólny efekt leczenia był ogólnie spójny we wszystkich podgrupach pacjentów. Szacunek współczynnika ryzyka nieznacznie faworyzował ciągłą terapię, a 95-procentowy przedział ufności obejmował 1,20, margines nieinności (rysunek 2). Wartości P dla interakcji leczenia z różnymi cechami podgrup przedstawiono na rycinie 2. Mediana przeżycia według podgrup podana jest w tabeli S2 w dodatkowym dodatku.
Ryc. 3. Ryc. 3. Średni czas przeżycia z randomizacji w dwóch grupach badawczych, w zależności od stopnia zaawansowania choroby. Figura 3 pokazuje całkowity czas przeżycia w dwóch grupach leczenia w zależności od nasilenia choroby. Mediana przeżycia po randomizacji wśród pacjentów z rozległymi schorzeniami wynosiła 4,9 lat w grupie z przerywaną terapią, w porównaniu do 4,4 lat w grupie z ciągłą terapią (współczynnik ryzyka zgonu z leczeniem przerywanym, 1,02; 95% CI, 0,85 do 1,22) . Mediana przeżycia po randomizacji wśród pacjentów z minimalną chorobą wynosiła 5,4 lat w grupie z przerwami w leczeniu, w porównaniu do 6,9 lat w grupie z ciągłą terapią (współczynnik ryzyka zgonu z leczeniem przerywanym, 1,19; 95% CI, 0,98 do 1,43) .
Nie stwierdzono istotnej różnicy w przeżyciu między pacjentami, którzy żyli przed 2004 r. (Tj. Przed zatwierdzeniem docetakselu) a tymi, którzy żyli w 2004 r. Lub później (po zatwierdzeniu docetakselu w maju 2004 r.) (P = 0,54). Wśród mężczyzn, u których mogliśmy zidentyfikować przyczynę śmierci, 73% zgonów w grupie z ciągłymi terapiami i 80% zgonów w grupie z przerywaną terapią dotyczyło raka prostaty.
Jakość życia
Tabela 2. Tabela 2. Różnica w średniej zmianie z randomizacji na kontynuację pierwotnych wyników jakości życia, według grupy leczenia. W czasie randomizacji dane dotyczące jakości życia były dostępne od 1162 pacjentów: 568 w grupie z ciągłą terapią i 594 w grupie z przerywaną terapią (ryc. S2 w Dodatku uzupełniającym). W przypadku pierwszego porównania w 3 miesiące po randomizacji, wyniki dotyczące zmiany w stosunku do wartości wyjściowej w jakości życia wskazują, że w porównaniu z pacjentami z grupy leczenia ciągłego, osoby z grupy leczenia z przerwami były znacznie mniej podatne na doniesienia o impotencji (p <0,05). 0,001) i miał znacznie lepszy stan zdrowia psychicznego (P = 0,003); wyniki dla libido również sprzyjały przerywanej terapii (P = 0,04), ale nie na wcześniej określonym poziomie istotności (Tabela 2) [więcej w: przychodnia medicus, choroba hashimoto objawy psychiczne, wstyd przed ginekologiem ]

Powiązane tematy z artykułem: choroba hashimoto objawy psychiczne przychodnia medicus wstyd przed ginekologiem