Wschodnie zapalenie mózgu u koni w Ameryce Łacińskiej AD 3

September 8th, 2018

Po przeszukaniu bazy danych GenBank za pomocą oprogramowania Basic Local Alignment Search Tool (BLAST), przeprowadziliśmy testy RT-PCR specyficzne dla wirusa EEE i wirusa VEE w celu amplifikacji strukturalnej otwartej ramki odczytu poliproteiny (ORF). Dopasowanie do sekwencji GenBank przeprowadzono za pomocą algorytmu MUSCLE. 21 Drzewo filogenetyczne o maksymalnej wiarygodności zostało skonstruowane z PAUP, wersja 4.0.22 Wyniki
Początkowe przypadki ludzkiego wirusowego zapalenia mózgu
Od 29 maja do 4 lipca 2010 r. Łącznie 18 pacjentów z Darién było hospitalizowanych z zapaleniem mózgu. Wśród tych pacjentów było 7 potwierdzonych przypadków EEE, 3 potwierdzone przypadki VEE i potwierdzony przypadek koinfekcji z tymi wirusami. Trzech pacjentów zmarło: pacjent był pozytywny pod względem zakażenia wirusem VEE, a pacjent był ujemny na infekcję alfawirusową; próbki diagnostyczne nie były dostępne dla trzeciego pacjenta. Nie wykonano autopsji.
Tabela 1. Tabela 1. Wyniki kliniczne i laboratoryjne u 11 pacjentów hospitalizowanych z zapaleniem mózgu w Panamie, 2010. Wśród hospitalizowanych pacjentów z potwierdzonym zakażeniem wszystkie 11 miało gorączkę, 8 miało wymioty, a 6 miało napady padaczkowe (Tabela 1). Analiza CSF ujawniła pleocytozę u 4 pacjentów (3 do 387 komórek na mililitr) i podwyższone poziomy białka u pacjenta; wyniki obu testów były prawidłowe u 2 pacjentów (tab. 1). Trzech pacjentów wypisano z następstwami od drgawek, które zareagowały na leczenie przeciwdrgawkowe do niedowładu lewego i opóźnienia psychoruchowego. Pięciu pacjentów z najcięższymi oznakami i objawami opisano w Dodatku uzupełniającym, dostępnym wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie. Spośród 7 pacjentów hospitalizowanych z EEE (w tym pacjent z podwójnym zakażeniem EEE i wirusem VEE), 3 miało następstwa w wypisie: z nawracającymi napadami drgawkowymi, opóźnieniem psychoruchowym i stanem wegetatywnym (Tabela 1).
Dodatkowe przypadki wykryte przez nadzór
Tabela 2. Tabela 2. Ustalenia kliniczne w 14 przypadkach niespecyficznej choroby alfawirusowej u ludzi w Panamie, 2010 r. Po potwierdzeniu alfawirusowego zapalenia mózgu u 2 hospitalizowanych pacjentów w dniach 29 i 31 maja 2010 r. 4 czerwca przeprowadzono aktywny nadzór nad zapaleniem mózgu. zakończył się 15 września. W tym czasie zebrano próbki od 190 pacjentów i przetestowano 174 próbki. Spośród 190 pacjentów 99 spełniało kryteria podejrzenia zakażenia, 19 spełniało kryteria prawdopodobnego zakażenia, a 59 nie spełniało kryteriów podejrzenia lub prawdopodobnego zakażenia; brakowało pełnych danych klinicznych dla 13 pacjentów (rysunek S1 w Dodatku uzupełniającym). Łącznie 25 pacjentów potwierdziło zakażenie alfawirusem (w tym 5 opisane w dodatkowym dodatku): 13 pacjentów z EEE, 11 pacjentów z VEE i pacjent z podwójną infekcją (Tabela i Tabela 2 oraz Fig.
[hasła pokrewne: baclofen alkoholizm, przychodnia medicus, rtg pantomograficzne cena ]

Powiązane tematy z artykułem: baclofen alkoholizm przychodnia medicus rtg pantomograficzne cena