Wstyd przed wizytą u ginekologa może zabić!

July 24th, 2019

0304[1]Chociaż wydawałoby się, że w XXI wieku świadomość o chorobach człowieka jest ogromna jak nigdy wcześniej, wizyta u ginekologa w małych miasteczkach jest cały czas tematem tabu. Kobiety wstydzą się rozmawiać o sowich problemach intymnych z obcym mężczyzną, a tym bardziej zdecydować się na badanie. Niestety, taka postawa może mieć niebezpieczne skutki dla zdrowia, a czasami nawet dla życia kobiety. Panie, które wzbraniają się przed wizytą, należy uświadamiać, że okolice intymne to „takie samo ciało”, jak cała jego reszta – podatne na infekcje bakteryjne, czy uszkodzenia mechaniczne. Brak regularnych badań może skutkować przeoczeniem powiększającego się owrzodzenia lub guza nowotworowego. O ile małe uszkodzenia są przeważnie wyleczalne, o tyle zaniedbanie ich może doprowadzić do bólu, niepłodności, a nawet śmierci.

Ważne jest, aby na pierwszą wizytę wybrać dobry, polecony gabinet ginekologiczny. Zaufany lekarz sprawi, że badanie będzie delikatne, a kobieta uzyska odpowiedzi na nurtujące ją pytania.

Tags:

No Responses to “Wstyd przed wizytą u ginekologa może zabić!”

1. Karolina Says:

poza tym skurcze, bóle głowy, nerwowość

2. Kornel Says:

[..] Odniesienie w tekscie do salsa kraków[...]

3. Mr. Thanksgiving Says:

ból długo się utrzymuje należy udać się do lekarza